Hotellist koju kaasa

Me käisime hiljuti perega kahenädalasel Itaalia reisil- see oli algusest lõpuni põnev ja täis ootamatuseid. Selliseid, mida me tahtsime ja siis selliseid asju, mis ikka täitsa proovile pani. Ütleme nii, et ühe reisi jooksul jäime me maha kahest lennust, tegime ühe lennu rohkem, kui algselt planeeritud, ööbisime riigis, kus seda samuti üldse plaanis teha ei olnud ja pidime veetma 4 pikka päeva ilma oma hoolikalt pakitud kohvrita.

Iittala Teema seeria, toonis Powder

Aga positiivsetest asjadest- jõudsime tervele Sardiiniale ringi peale teha, sõitsime 1800km oma imearmsa valge Mini Cooperiga, kohtasime väga vahvaid inimesi, külastasime kuute erinevat linna/küla, sõime väga paljudes restoranis ainult veelgi paremat toitu ja…ööbisime kuues erinevas majutusasutuses. Kust me siis üht-teist kaasa võtsime. Ei..mitte asju, vaid hoopis mõtteid! Kuidas väikeses ruumis, lihtsate asjadega mõnus puhkusemeeleolu tekitada.

Sul on vaja:

• Midagi silmale! – Olgu see mingi maal, mis sind kõnetab või hoopiski skulptuur. Aga midagi, mis silmale pai teeb, peab kodus olema. Meil on küll seinte igasuguseid pilte, aga olen märganud, et sellise erilisema tunde annavad ka mõned muud, natukene lihtsamad asjad. Meie kodus üldjuhul roosat tooni pole, aga Iittala Teema seeria, toonis Powder on üks nendest silmale pai tegevatest asjadest.
  • Midagi kehale! – Muidugi on tervislik toitumine ja füüsiline aktiivsus hästi olulised asjad. Aga usu mind, ma mõistan sind! Ka mul on väikene laps, oma ettevõte, erinevaid muid tööprojekte ja kodu ja..nii lihtsalt on. Minu “midagi kehale” on see hetk, kui ma pesu triikimise kõrval külma kohvi ei joo, vaid hetkeks päriselt aja maha võtan, midagi päriselt, endale mõeldes süüa jõuan ja oma puudritooni lemmik-tassikesse rohelist või rooibos teed valan.
Iittala Teema, toonis Powder
  • Midagi hingele! Olgu sinu lemmikuks lektüüriks mõni raamatutest, mis raamatupoodide enimostetute või soovituste esireas ripub, või lihtsalt mõni ajakiri. Või siis, tulenevalt “ma-ei-jõua-hingatagi” elutempost, on selleks hoopiski kohvilaua raamatud, nagu minul. Pane see endale nähtavasse kohta ja proovi oma lemmiku tee, lemmiku tassi ja lemmiku ampsuga see kümme minutit päevast endale võita ja raamatu kaaned avada! Täpselt nii nagu sa teed seda hotellis, siis kui lapsed magavad ja..ei peagi mõtlema, mis õhtuks süüa teha. Siis sa võtad ju ka hetkekese endale. Too need hetked hotellist koju kaasa!

Piltidel nähtud Iittala nõud on saadud kingituseks