Paris je t’aime!

Mulle väga meeldib Pariis. Mulle meeldib sealne vanaaegne aura, rohke kunsti-hõng ja    erinevate linnaosade omanäolisus!

Seekord viibisime me Pariisis laupäevast neljapäevani ja noh, oleks ju võinud veel! Aga teadupärast on hotellid Pariisis ühed kallimad ja seda eriti siis kui soovid, et kõik ikkagi üsna lähedal oleks. No nii jalutuskäigu kaugusel! See tähendab muidugi seda, et R’i sammulugeja lõi õhtuti ette 40000 sammu ja mitukümmend kilomeetrit!

Meie hotell asus 17’ndas ja seetõttu oli meile kättesaadavad nii hiinatoit, kebab, brasseried ja kõik muu mida iganes tahta! Moulin Rouge asus vaevalt kilomeetri kaugusel ja Montmartre vallutamine polnud mingi probleem!

Moulin Rouge – 82 Boulevard de Clichy

Montmartre Sacre Coeur‘i kiriku esised trepiastmed on üks koht mida kindlasti oma esimesel Pariisi reisil külastama peaks. Mina olen seda linna küll ka varem külastanud aga mu väikevenna ja R’i jaoks oli see esimene kord. See on tore koht kus istuda ja juua pokaal rosé’d..või siis noh, 7UP’i mõne väiksema inimese puhul.

Treppidest alla kõndides ja paremale keerates avardub vaade Eiffeli tornile. Kujutan ette et pimedas võib see väga maaliline olla!

Montmartre ise on täis imeilusaid kohti! See on linnaosa kuhu ei peaks minema kindla plaaniga..kui siiski siis see plaan võiks olla sihikindel ekslemine! Linnaosa on täis pisikesi nurgataguseid parke, treppe mis viivad ülesse ja alla- uutesse salapärastesse kohtadesse, maju mis võtavad sõnatuks ja kohvikuid mis erinevad pisut teistest.

La Maison Rose – 2 Rue de l’Abreuvoir

La Maison Rose on üks kohvikutest mida ma külastada soovitaksin- asukoht on lummav ja ta on ise ka nii üdini armas..nagu tõeline Pariisitar!

Montmartre on täis kunstnikke ja kunsti ise. Pole seina mida ei kataks mõni joonistus või siis mõni muu kunstiteos!

Igal õhtul andsime me Väikevenna ära oma vanematele ja jalutasime läbi uusi kohti. Meie lemmikuks sai üllataval kombel hoopiski kolmas rajoon ja see on koht kuhu me järgmisel korral ka hotelli valime. Kolmas on natukene kaugemal kuid täis lugematul hulgal ääretult põnevaid söögikohti! Ma oleks tahtnud nendest kõikidest midagi proovida ja kirusin eelnevaid suuri õhtusööke. Ühe bageli me siiski kahepeale suutsime ära süüa :)

Bagelsteil – 2, Rue de la Verrerie

Kolmandast rajoonist ei asu kaugel neljas, Le Marais. See on see koht kust võid leida Pompidou keskuse mille kõrval laiutab sürrealistlikku kunsti täis bassein ning taamal laiutab suur Dali mis peaks vist olema enim jäädvustatud graffiti Pariisis.

Ka Le Marais on täis poekesi ja kõike mida hing ihkab. Kuna meie jalutuskäigud leidsid aset üsna hilja siis saime külastada vaid mõnda üksikut. Mathilde śokolaadipoest ostsime kaasa śokolaadikreemi, komme ja pulgakomme.

Le Comptoir de Mathilde – 28 Rue Saint-Gilles

Minu õnneks oli ka hiliste õhtutundideni avatud Shakespeare and Company raamatupood mis oli mu listis kindlal kohal! R’ile meeldis see pood väga ja meile mõlemale meenutas see kergelt Harry Potterit ühes oma vanaaegsete riiulite ja hõnguga.

Shakespeare and Co – 37 Rue de la Bûcherie

Meil jäi reisil väga palju asju tegemata ja isegi La Fayetti ei jõudnud! Kuid ongi põhjust peagi naasta, eksole ;)

Salapark Grade Palais‘i kõrval

Ladurée – 75 Av. des Champs-Élysées

Share:

5 Comments

1. 21/06/2015 / 22:25

Niii ilusad pildid! Peame kiiremas korras järgmise ühisreisi plaanidesse võtma ja seal ohtralt pildistama (erinevalt eelmisest korrast… ja kui nüüd sellest rääkida, siis loodetavasti õnnestub järgmisel korral ka kaamera alles jätta. :( ) :D

• Miramii
      Author
      21/06/2015 / 23:56

Hihii! Helsinki? :D

2. 21/06/2015 / 23:45

Moulin Rouge pildi peale tuli koheselt meelde kui mina ka kunagi seal linnaosas käisin. Oli väga huvitav kogemus :) Justkui killuke Amsterdami punaste laternate tänavat :D

• Miramii
      Author
      22/06/2015 / 10:10

Täpselt nii on see siiani :) pidin väikevennale ikka üsna palju seletama..;)

3. 03/08/2015 / 13:43

Ooo, Montmartre – see kõikse ilusam Pariis! Tuleb tunnistada, et sain sellest postitusest endagi reisile inspiratsiooni! Aitäh :)